2010 ...... babybooooom :)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Inte vad jag kan minnas nej,vart ett lungt år eftersom jag var gravid första halvan av året & sen andra halvan så hade vi ju våran älskade lilla Isac :)

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 17 Juli, då föddes våran älskade son Isac <3

Största misstaget?Ja du inget stort misstag för mig inte under detta år som jag kan komma ihåg...

Har du varit sjuk eller skadat dig? Nä inte det heller...

Bästa köpet?Har inte köpt så mycket mer än baby saker under detta år så får väl bli Isac barnvagn & hans gåstol för det kom jag över billigt för dom skulle ha kosta massa massa mer,men den ena var rea & den andra köpte vi på blocket.
Vad spenderade du mest pengar på? Jag spenderar mest pengar på barnen & hemmet oftaste,men nu har hemmet fått vänta lite med en uppdatering för vi haft massa annat att lägga pengar på men annars är det så :)

Gjorde någonting dig riktigt glad?Att jag fick en son...mitt älskade hjärta <3

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010? Goo goo dolls låt ``Iris`` helt klart....

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ja du det kan man väl lugnt säga att jag har vart med tanke på hur en gravid kvinna blir med alla känslor som svajar upp & ner hela tiden...

Vad önskar du att du gjort mer?Massa som inte gick pga att jag var gravid så det får bli senare i år eller nästa år....

Något du önskade dig men inte fick? Det enda jag ville ha förra året var en ny Emmaljunga duo kombi edge vagn,men eftersom dom kostar runt 8000 kr så vart det en på blocket för halva det priset istället som jag är nöjd med också :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?Såg ut som en uppblåst ballong pga graviditeten & värmen så det vart en lugn dag där jag vart bortskämd av min älskade Daniel & barnen <3

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Näpp inte vad jag vet...möjligtvis att inte moderaterna hade vunnit valet!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Ja du stil & stil...det finns ingen stil i mitt liv utan jag har det jag känner för under den dagen...

Vad fick dig att må bra? Min familj

Vilken kändis var du mest sugen på? Ja du ingen särskild men om man ska säga någon så får det nog bli... Joel Kinnaman

Vem saknade du?
Många som alltid är saknade i mitt hjärta men dom lever vidare i mitt hjärta & minne <3

Träffade du några nya vänner? Eftersom mitt år bestod av att vara gravid & sen gosa med mitt lilla hjärtegull till son så var jag mer eller mindre i ide hela förra året :) Så svaret blir då nej...

Förlorade du någon vän? Nej men jag sakna två av mina närmsta vänner mycket...

Har du skrattat mycket i år? Ja det har väl blivit både massa skratt & massa tårar detta år...

Har du gråtit mycket?Se svaret förre...

Böt du bostad? Näpp är fortfarande kvar i denna lilla lgh som vi verkar ha växt fast i..haha..nä men vi får väl rumpan ur vagnen snart vi med tar bara lite mer tid än för andra kanske :)

Vad önskar du att du gjort mindre? Inget vad jag vet

Hur tillbringar du julen?Tillsammans med min älskade familj,mor,far & min bror Joakim hemma hos oss,vi hade en mysig kväll :)

Blev du kär i år? Jag har vart kär i 10 år .... i min älskade... Daniel <3

Favoritprogram på TV? Ojojoj det finns det många jag älskar tv serier men i år är det nog Nikita & Criminal Minds som jag sett mest på... och alla möjliga mat lagningsprogram då som jag gillar :)

Bästa boken du läste i år? Den farliga leken av Mari Jungsedt ( en av mina svenska favorit författare)

Något du önskade dig och fick? Näpp inte detta år inte...

Höll du några av dina nyårslöften? Har inte gett några nyårslöften...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja detta var ett babyboom år... och även detta år blir det :)
Dog någon som stod dig nära? Nej tack & lov för det...

Vilka länder besökte du? Inga

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Massa saker så nu får vi se om dom slår in i år eller om jag får fortsätta leva på hoppet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0