2011 - 01 - 22

Ja då har en ny dag börja & själv har jag dragit mig upp ur sängen för att lilla Isac inte tyckte mamma & han skulle sova mera.Ska nog ta & göra mig lite te så jag vaknar till liv,nä jag är inte som andra jag använder inte kaffe för att vakna utan te *ler*

Usch & fy idag är ju även den där stora tvättdagen vi ska ha,tvättberget är stort så det svämmar över i badrummet blir lätt så när man är fem personer i ett hushåll och alla byter kläder varje dag.Sen är det så att eftersom Daniel då jobbar otroligt mycket så finns det inte en chans i hela universum att jag be ger mig ut i tvättstugan med ett litet barn på 6 månader... no way...för det är rena självmordet eftersom jag även har dålig rygg så därför får tvätten vänta tills mitt hjärta har en ledig dag och denna helg är han det så nu ska det rivas i tvätt...mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0