Hindermässan....

Idag var jag och Moa ner på stan & kika in hindermässan som alltid är i Januari i Örebro mycket roligt hitta vi och massa gott marknadsgodis :)

Sen gick vi in i lite olika roliga affärer vi var bl.a in på babyproffsen och köpte en Okbaby no shock huvudskydd till lille Isac så nu kan han krypa om kring bäst han vill för huvudet är skyddat väl i den, riktigt smart grej måste jag säga.
Sen ville Moa så gärna ta hål i öronen så in på ParfymPia och ordnade det så hon är väldigt nöjd vilket jag med blir när hon är det  :)

Summa kardemumma så hade vi en otroligt mysig eftermiddag jag & Moa så det ska vi göra om snart igen.
Är så mysigt åka iväg med bara ett av barn ibland och ha liten egen tid tillsammans utan att det måste vara konkurrens från syskonen.
Sen när vi kom hem laga vi god mat & så smaska vi marknadsgodis hela kvällen.

Ja sen fick jag ju min bok idag Tatuering:handbok i kroppskonst av Vince Hemingson så nu har jag börja läsa den och den är riktigt intressant står ju allt om tatueringar från historia,fakta & massa annat...

Nä nu ska jag sova så jag är piggelin till morgon dagen..... sleep well all!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0