Kamera världen...

Ja nu har man titta lite på en ny kamera till mig själv skulle ha gjort det för många år sen men eftersom jag inte tyckte det var en livsnödvändig sak att ha eftersom Daniel är fotograf och har sin har jag ju kunnat avända hans när jag behövt.Men det är så otroligt krånglig så därför ska jag ha någon enkel lite sak till mig själv så till och med lilla jag fattar mig på den..hahaha...måste ju ha något så jag kan fota lite roliga bilder till bloggen här med.


Titta lite på en Sony DSC-HX5 får se vad Daniel säger om den om den är bra eller ej :)

Annars har denna dag vart bra med underbart att min älskling vart ledig från jobbet hela helgen.
Ella hon sitter spelar sitt nya spel för fullt hon köpte Littel big planet 2 igår hennes absoluta favorit spel,hon är så otroligt lycklig för hon har det spelet nu :)

Peace and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0